אם בעבר הלא רחוק כל כך הקמה של אתר אינטרנט הייתה נחשבת כמותרות, אקט שולי או כתוספת נחמדה למערך השיווק של העסק שלכם, הרי שכיום ברור כשמש כי אתר האינטרנט הינו הכלי המוביל ביותר וזה שתורם למיתוג ולנוכחות שלכם ברשת. הקמת אתר האינטרנט אינה מספיקה, ועל מנת להגיע לכמה שיותר קהלים ובכדי למנף את החשיפה שלכם בפני קהל היעד שלכם, יש להסתייע בחברה המציעה שירות של קידום אתרים. אז איך גם אתם תבחרו את החברה שתקדם עבורכם את האתר ואת העסק שלכם? בדיוק כך:

תיק העבודות של החברה: עד כמה שבעי רצון הלקוחות?

כשאתם מחפשים אחר חברה לקידום אתרים, הרי שאתם מחפשים אחר החברה המקצועית ביותר וזו שהוכיחה עצמה כמקדמת איכותית. לשמחתכם, במקרה זה הבדיקה של תיק העבודות הינה בדיקה פשוטה מאד: כל הנדרש מכם הוא לבקש מהחברה בה אתם מתעניינים את שמות האתרים שהיא מקדמת, או יותר נכון, את התחומים של החברות שהיא מקדמת. כך לדוגמא, אם החברה מקדמת מסעדה איטלקית, קבלן שיפוצים או חברת ביטוח, תוכלו לחפש את הביטויים המתאימים במנוע החיפוש ולראות באילו מיקומים נמצאים האתרים. ככל שהאתרים ממוקמים במיקומים גבוהים יותר, כך חברת הקידום טובה יותר.

שירות יקר לקידום האתר אינו בהכרח השירות הטוב ביותר

מה המחיר שמציעה לכם חברת קידום האתרים? חשוב לדעת כי עם רצונכם להשקיע בחברת קידום, עליכם גם להשקיע לא מעט כסף. מדובר על תקציב שיווק בעל כמה זרועות, כאשר תפעול של כל קידום בנפרד עולה לכם בכסף – החל מקידום אורגני ועד קידום ממומן. למרות שעליכם להכין עצמכם להוצאה כספית, כן חשוב לדעת כי חברות שמציעות לכם מחירים גבוהים מאד, הן לא בדיוק החברות שכדאי לעבוד איתן. הסיבה? מחירים גבוהים מדי לרוב מייצגים חברות לא אמינות. חפשו אחר דיל המתומחר במחיר הוגן המשקף את העלות הממוצעת של שירות קידום האתרים.

ניסיון החברה המקדמת – מדוע הוא חשוב?

מילת המפתח היא ניסיון. ככל שהחברה שאיתה אתם רוצים לעבוד בעלת ניסיון רב יותר, כך טוב יותר. יכולות להיות חברות קידום אתרים נפלאות המעסיקות מקדמים נהדרים, אך מבלי שיש להם כל ניסיון. בעת שמקדם האתרים שלכם מנוסה שנים רבות בעבודתו, סביר כי הוא ראה תקדימים, עמד באתגרים וידע ללמוד את דפוס ההתנהגות של גוגל, פייסבוק ופלטפורמות נוספות. כשמדברים על קידום אתרים בגוגל, ידע הוא כוח, ובמקרה הזה הידע מתורגם לקידום אידיאלי, חסכוני ויעיל יותר לאתר שלכם.

האם החברה מעודדת עבודה בשיתוף פעולה מולכם?

אחד הדברים החשובים ביותר הוא שיתוף הפעולה אל מול החברה המקדמת עבורכם את האתר. ישנן החברות שיציבו כתנאי סף את חוסר ההתערבות שלכם בעבודה ובאסטרטגיית הקידום. מנגד, יהיו החברות שיעודדו אתכם לקחת חלק פעיל, להעלות רעיונות, לדרוש באפיקי שיווק וקידום מסוימים ולתת את חוות דעתכם. שיתוף פעולה במקרה זה הינו חיוני, ובמידה רבה הכרחי – מדובר בסופו של דבר על האתר שלכם.

כדאי לקרוא: עבודה מהבית לאמהות

התרחקו מאלו שמבטיחים לכם את המקום הראשון בגוגל

חברה שמבטיחה לכם שהיא תקדם אתכם אל המקום הראשון בגוגל, היא בדיוק החברה שאיתה כדאי שלא לעבוד. לא מעטים מקדמי האתרים שנוטים להבטיח דברים שלא באמת ניתן לעמוד מאחוריהם, מה שפשוט משקף אותם כלא אמינים ובמידה רבה כלא מקצועיים. שימו לב כי תהליך של קידום אינו תהליך קצר המתחיל באסטרטגיה ומסתיים בתוצאות, אלא שנדרש זמן רב, סבלנות, ניתוח תוצאות והפקת לקחים. חברה שמתחייבת למקום הראשון בגוגל היא חברה שאינה בעלת ניסיון בקידום, או לחילופין חברה שעושה הכל על מנת ללחוץ אתכם יד ולצאת אתכם לדרך.