כיבוד לפגישות עסקיות

אם אתם מארגנים פגישות עסקיות, חשוב לשים לב לכל פרט ופרט. לפעמים הפרטים הללו הם שיכריעו את הכף ויביאו הצלחה בפגישה: חוזה שנסגר, מכירה גדולה או שיתוף פעולה שיוחלט עליו. לתת לאורחים להרגיש טוב, נוח ונעים זו תמיד אסטרטגיה נכונה למארח של פגישה עם מטרות עסקיות. החל מסידורי חניה נוחים וקרובים, חדר מסודר ונעים, סידור ישיבה נוח וכו' ועד הטמפרטורה הנכונה – הכל חשוב. אחד הפרטים שיכולים מאד לעזור הוא כל נושא הכיבוד. כיבוד נכון יכול לתת לאורחים הרגשה טובה ואפילו להשאיר אותם מרותקים להצעה העסקית שלכם מכיוון שהם שבעים ולא צריכים ללכת לאכול.

במאמר הזה ניתן רעיונות לכיבוד שיכול להביא לכם הצלחה בעסקים:

סושי פירות – כיבוד יצירתי ומרענן

מגשי סושי פירות יכולים להיות לא רק מרעננים ומשביעים, אלא ממש ליצור באז סביב הפגישה העסקית. כיום, עם כניסת טרנדים בריאותיים שונים, רבים הם האנשים שיעריכו כיבוד הכולל פירות במקום בצקים או מתוקים. פירות מקולפים וחתוכים אשר מוכנים למאכל הם פינוק אמיתי. סושי פירות גם נראה נהדר – הכל צבעוני ויפה ומזמין. יתרון נוסף הוא מהירות ההכנה. מרגע שהחלטתם שזהו הכיבוד שתרצו, תוכלו להזמין ולצפות למשלוח מהיר שיגיע מוכן לפגישה כאשר הוא טרי ונחתך ממש לפני היציאה אליכם.

מטבלים

מי שמארגן פגישה עסקית במועד בו באופן רגיל אנשים אוכלים צהרים, יכול להציע כיבוד שממש משביע כמו ארוחה. מטבלים שונים ולחמים יכולים לעשות בדיוק את זה. ניתן להציע חומוס, טחינה, סלט טורקי, סלט כרוב, מטבוחה או כל מטבל אחר ולצידו להציע לחמים שונים כאשר הם כבר פרוסים. מי שמגיע רעב לפגישה בוודאי יודה לכם על כך.

סנדוויצ'ים

היתרון בהגשה של סנדוויצ'ים קטנים הוא בכך שזוהי מנה נחמדה אשר יכולה להשביע רעב. מנגד, מדובר במזון אשר מאד קל ונקי לצרוך אותו. לא צריך להשתמש בסכין ומזלג וניתן להגישו אפילו רק עם מפיות. הוא מתאים להגשה לפני הפגישה ואפילו בעמידה.

סושי

סושי הוא כיבוד שכיף לקבל. ניתן להזמין היום סושי שהם גם כשרים עם השגחה מהרבנות וגם טעימים להפליא. סושי הוא מנה קטנה שניתן לצרוך באופן קל ונוח. זוהי מנה לא שגרתית בשביל כיבוד ולכן דווקא היא יכולה לעניין ולהפוך את הפגישה לצרובה בזיכרון. אפשר גם להכין סושי לבד בבית.

מרק

פגישות עסקיות בחורף יכולות להציע למשתתפים בהם כמה סוגי מרקים. זוהי מנה שקל מאד להכין או להזמין והיא יכולה מאד להשביע ולהתאים. ניתן להציע מרק אחד צמחוני, נניח פטריות מוקרם ואחר על בסיס בשרי, נניח גולש. לצד המרק הניחו צנצנות של קרוטונים מסוגים שונים, שקדי מרק ולחמים.

ירקות חתוכים

לפגישות הנערכות בבוקר ניתן פשוט להגיש ירקות חתוכים או קטנים: עגבניות שרי, גמבה, מלפפון וכו. יחד עם הירקות ניתן להגיש גם מטבל מתאים על בסיס יוגורט או אפילו על בסיס של צ'ילי מתוק. בתור שתיה צרפו מיץ הדרים סחוט. זהו כיבוד מינימליסטי שיכול להתאים למי שלא מצפה ממש לאכול בפגישה וגם למי שיעריך אתכם על הכיבוד הבריא.

גבינות

אחד הכיבודים הקלאסיים הוא פלטה של גבינות טובות ואם המצב מאפשר אז גם יין לבן טוב אשר מצטרף לחגיגה. גבינות הן גם משביעות, גם בריאות וגם מאד טעימות. תוכלו לפנק ולבחור במיטב גבינות הארץ ממשקים ייחודיים בגולן, בגליל, בשומרון או בשפלה. עם הגבינות רצוי להגיש כמובן לחם שחור איכותי.