עבודה מהבית מספקת מספר רצונות החל מהרצון להימנע מהפקקים הקשים שמאפיינים בשנים האחרונות את כבישי המדינה, הרצון לנהל זמן לבד, לעבוד מבלי שבוס או מנהל ימצא בקרבת מקום ויפקחו על כל צעד, כמו גם היכולת ליהנות מעבודה שעלת מנת להגיע אליה – לא צריך לצאת מהפיג'מה.

ואכן כיום ניתן לעבוד מהבית בשלל תחומים החל מאישורי הגעה לאירועים, עבודה במסחר בשוק ההון, עבודה בעיצוב וגרפיקה ועוד.

עם זאת אחת העבודות שנחשבות כאלה שניתן לבצע בראש שקט ובזמנים מתאימים תוך שילוב עם חיי היום יום היא עבודה בקלדנות.

אבל איך מוצאים עבודה בקלדנות מהבית? למי עבודה כזאת מתאימה? וכמה אפשר להרוויח מזה? כל התשובות והמידע בהמשך.

עבודת קלדנות מהבית

אם אתם רוצים לעבוד מהבית, לנהל את יומכם בצורה אחרת משאר האנשים שעובדים במשרות מלאות מחוץ לבית, ואף לשלב את העבודה עם גידול ילדים: תמיד תוכלו לבחור בעבודת בקלדנות.

אבל למי עבודה זאת מתאימה?

עבודה בקלדנות מתאימה לאנשים שמחזיקים את התכונות הבאות:

יכולת הקלדה מהירה

על מנת לעבוד בקלדנות יש בצע הקלדה מהירה וכזאת שחפה מטעויות ומשגיאות כתיב.

שמיעה מעולה

עבודה בקלדנות כוללת לעיתים רבות תמלול שיחות מסרטונים או מהקלטות, כאשר לשם כך חשוב שהשמיעה שלכם תהיה טובה על מנת שתוכלו להקליד את הנאמר בצורה טובה.

סבלנות

כמו כל סוג של עבודה מהבית, גם כאן חשוב שתהיה לכם סבלנות כי הרי עבודת קלדנות מצריכה הקלטה של כל משפט וכל רעש רקע, תוך שלעיתים לא ישנן מילים שאינן מובנות. לכן על המקליד להיות סבלני וכזה שיוכל לעמוד בצורך בשמיעה חוזרת של ההקלטה או של התמליל שעליו להקליד.

יכולת לנהל זמנים

חשוב שתהיה לכם היכולת לנהל זמנים בצורה טובה. כאשר אתם עובדים מהבית בכל סוג של עבודה, החל מאפיית עוגות עד לעבודת קלדנות: חשוב שתדעו לנהל נכון את הזמן שלכם. שימו לב כמה כסף אתם מרוויחים פר שעה, והאם בסוף החודש תוכלו ליהנות ממשכורת ראויה.

יכולות סינון

שימו לב שאתם יודעים לבחור את עבודת הקלדנות המשתלמת ביותר כמו גם את המעסיק או את הלקוח שמעביר אליכם את העבודה. חשוב לשאול את עצמכם: האם העבודה זורמת לכם? האם הלקוח הינו כזה שקל לרצות? או שמא מדובר בעבודה מול לקוחות קשים מידי שלא מתאימים להקצאת הזמנים שלכם. בחרו לקוחות שיש לכם אינטראקציה טובה עמם ושקל לכם לתקשר עמם.

משמעת עצמית

הקלדה מהבית היא עבודה שיכולה להניב משכורת ראויה בעיקר אם אתם מצליחים למצוא נפח עבודה מעולה לכלכלה שלכם. עם זאת חשוב לשים לב כי יש לכם משמעת עצמית טובה וכי אתם מצליחים להתרכז ולנהל את הזמנים שלכם נכון ובצורה פרודוקטיבית.

אז כיצד מוצאים עבודה בקלדנות?

כיום ניתן למצוא עבודה מסוג זה בשלל פלטפורמות פרסום אליהן תגיעו בהקלדה במנוע החיפוש את המילים: קלדנות מהבית דרושים. בחיפוש ממוקד זה תגיעו אל שלל לוחות דרושים, אל פורומים, אתרים שמציעים עבודה בקלדנות ואף אל רשתות חברתיות ודפים ייעודיים.

כמה ניתן להרוויח?

עבודה בקלדנות היא כזאת שמחיריה משתנים כאשר התשלום נעשה בדרך כלל לפי מילה. כיום ישנם לקוחות שישלמו 0.10 אגורות למילה עד כאלה שישלמו 0.50 אגורות למילה ואף יותר. עם זאת הרווח שתפיקו קשור גם למחיר פר מילה, אך בעיקר לקצב שבו תעבדו ולהספקים שלכם.

אז אם אתם רוצים להתחיל לנהל את הזמן שלכם נכון בעבודה, לעבוד בפיג'מה, ולשלב איכות חיים עם עבודה שאתם מעולים בה – זה הזמן לבחור בעבודה בקלדנות!