אין ספק שבשנים האחרונות, במיוחד בתקופת הקורונה, המשרד הביתי הפך לחלל נפוץ מאד. בתוך כך, גם הביקוש לציוד היקפי למשרד הביתי גדל פלאים, במיוחד בכל הקשור למדפסת ביתית. במאמר הבא נסביר איך בוחרים מדפסת ביתית, מה חשוב לבדוק לפני שרוכשים ואילו מותגים מומלץ לבחור.

בחרו מותג מוכר המספק שירות מהיר

אחד האלמנטים הכי חשובים ברכישה של מדפסת הוא השירות שתצטרכו לקבל מהחברה שממנה אתם רוכשים אותה. כשאנחנו אומרים שירות אנחנו לא מתכוונים רק לתפעול תקלות טכניות במכשיר עצמו, אלא גם שירות שבמסגרתו אפשר להשיג את הטונר למדפסת בקלות. האמינו לנו שאתם לא רוצים להישאר ללא דיו במדפסת, בטח כשמדובר המדפסת המשרתת את העסק שלכם במשרד הביתי.

כשאתם בוחרים מדפסת ממותג מוכר בשם HP, אתם יכולים להיות שקטים ורגועים הן לגבי השירות והן לגבי ראשי ה דיו למדפסת hp. מדובר במותג הנפוץ בארץ השולט בנתח שוק גדול מאוד, ואפשר להשיג את ראשי הדיו שלהם בקלות ולמלא כשצריך במהירות. לכן, גם אם אתם מוצאים מדפסת בעלת נתונים זהים מטעם מותג לא מוכר ולא ותיק, לא בטוח שזה מומלץ.

הגדירו מראש את הצרכים שלכם

לפני שאתם ממהרים להוציא את כרטיס האשראי ולרכוש את המדפסת הראשונה שעולה לכם בגוגל, אנחנו ממליצים לכם להגדיר את הצרכים שלכם. מדוע? מכיוון שזה יסייע לכם להתמקד בבחירה נכונה ולסנן את המדפסות הלא רלוונטיות עבורכם. בנוסף, מומלץ כמובן לעשות את החיפוש רק לאחר שאתם מגדירים את התקציב, כי אחרת אתם עלולים לבזבז זמן על חיפוש מדפסות יקרות לא רלוונטיות.

בנוסף, אתם צריכים להגדיר מי המשתמשים העיקריים במדפסת. האם מדובר במדפסת לצרכים של העסק בלבד? האם היא מיועדת גם להדפסות פרטיות של בני המשפחה? כמו כן, אתם צריכים להעריך מראש כמה מסמכים אתם הולכים להדפיס בחודש. האם אתם נוהגים להדפיס פעם ביום כמה מסמכים בודדים? האם עשרות מסמכים ביום? בנוסף, הגדירו מראש מה השימוש שלכם המדפסת. האם אתם צריכים גם שירות של פקס וסורק?

מדפסת למשרד ביתי: איך לבחור - ומה המותג המומלץ ביותר?

אז מה האופציות שלכם?

שחור לבן או צבעוני

ברוב המקרים, אנחנו מניחים שמדפסת שחור לבן תספיק לכם. במקרים בהם אתם מתעסקים במקצועות כמו עיצוב גרפי או עיצוב פנים, יתכן ותצטרכו מדפסת צבעונית, אך זה נדיר באופן יחסי.

הזרקת דיו או לייזר

אמנם מדפסת הזרקת דיו נחשבת לאיטית יותר ביחס ללייזר, אולם היא בהחלט מתאימה למי מכם שמבקש להדפיס מסמכים המכילים טקסט רב ואפילו תמונות. בנוסף, מדפסת הזרקת דיו נחשבת לשקטה וקטנה יותר, כך שיתכן והיא תתאים לכם יותר למשרד הביתי. לעומת זאת, מדפסת לייזר היא מדפסת שמתאימה במיוחד להדפסת כמות גדולה של טקסט, אך זה רלוונטי יותר בנוגע להדפסה בצבע השחור. כמו כן, היא נחשבת למהירה יותר ממדפסת הזרקת הדיו, וזה בהחלט יכול להיות פרמטר שובר שוויון בכל הקשור לבחירה נכונה של מדפסת.

משולבת או בודדת

מדפסת משולבת היא מדפסת המכילה מספר שירותים במכשיר אחד, כמו מכונת צילום, סורק ופקס. מכיוון שברוב המקרים המשרד הביתי הוא קטן יותר ואתם צריכים לנצל את המקום בחוכמה, אנחנו בהחלט ממליצים לכם לבחור במדפסת משולבת. עם זאת, קחו בחשבון שכאשר תהיה לכם תקלה במדפסת, כל השירותים שהיא מספקת ייעצרו.

לסיכום, אין ספק שהמדפסת היא אולי המכשיר הכי חשוב במשרד הביתי ואם תעשו את הבחירה הנכונה, סביר להניח שהמעבר לעבודה מהבית יהיה חלק יותר.